Jäsenmaksut

Yhdistyksemme on v. 2015 alusta lukien liittoperinnässä ja näin ollen niin työnantajat kuin itsemaksavatkin tilittävät koko jäsenmaksun suoraan liitolle, josta liitto sitten neljännesvuosittain maksaa yhdistykselle sille kuuluvan osuuden.

Jäsenmaksu vuonna 2024 1,32 %.
Euromääräinen jäsenmaksu 7 e/kk .
Eläkeläisjäsenten kannatusjäsenmaksu 36 e/vuosi, joka maksettava suoraan yhdistyksen POP:n tilille viitteellä 1119.

Huom. Kesken vuotta eläkkeelle jäävien ei tarvitse maksaa koko vuoden maksua, vaan kannatusjäsenmaksun suuruuden loppuvuodeksi saa kertomalla jäljellä olevat kk x 3€ =??€)

Eläkkeelle jääminen

Ilmoita eläkkeelle jäämisestä, sillä Jyty ei saa tietoja eläkelaitoksilta. Eläkkeelle jäännistä voi ilmoittaa joko Jytyn kotisivuilla Jässärissä olevalla lomakkeella tai jäsenasiainhoitaja Sanna Tammelalle. Samalla voi kysyä tietoja kannatusjäsenyydestä. Jäsenmaksun perintää varten annettu valtakirja pitää irtisanoa, jos jatkaa tilapäistä työskentelyä, sillä jäsenmaksuvelvoite päättyy.

Itsemaksavat: Maksutapa sovitaan liiton kanssa

Kun sähköisesti liittyvä jäsen ilmoittaa, ettei pysty tulostamaan valtakirjaa, liitto lähettää sen ohjeineen postitse.
Jäsenen vastuulla on toimittaa valtakirja palkkatoimistoon.

Virkku-uimahallin ja/tai kuntosalin käyttö
Jyty Kauhajoki ry:n (yhdistys nro 653) jäsenet saavat edelleen käyttää joko uimahalli- tai kuntosalipalveluita kerran viikossa yhdistyksen laskuun. Jäsenkortin esittämällä jäsen saa uimahallin kassalta kortin, johon on ladattu 10 käyntikertaa uimahalliin ja/tai kuntosalilippuja 5 kpl kerralla.
Jäsen saa uuden kortin kun on 10 (tai 5) viikkoa mennyt. Jäsenkortti pitää esittää kortteja ja lippuja lunastettaessa, näin turvataan kaikkien osapuolten oikeusturva. Kortit ja liput laskutetaan kerran kuukaudessa yhdistykseltä.

Asuulin kylmävesiuinti
Vaihtoehtoisesti on myös käytettävissä kylmävesiuinti/kerta viikossa Asuulissa, jotka merkitään siellä edelleen vihkoon ja laskutetaan yhdistykseltä pari kertaa vuodessa.

Huom!  Edut ovat henkilökohtaisia

****************************************************************

Mikäli yhdistyksemme tiedotteet eivät ole tulleet sähköpostiisi, ilmoita sähköpostiosoitteesi  ritva.perala(at)hyvaep.fi.